ترجمه کتاب جامعه های استارتاپی

شنبه 2 دی 1396
14:58
مترجم

جامعه‌های استارتاپی در سراسر جهان از کشورهایی هم‌چون ایسلند گرفته تا شهرهای بزرگی در سراسر ایالات متحده مثل بولدر، بوستون، نیویورک، سیاتل و اوماها ظاهر شده‌اند. این اکوسیستم‌های کارآفرینی ترغیب‌کننده نوآوری، راه‌اندازی کسب‌وکار جدید و رشد شغلی هستند. این روزها، ایده‌های بزرگ کسب‌وکار از هر کجا می‌توانند آغاز شوند. این کتاب می‌تواند همان جرقه‌ی بیداری فکر شما باشد.

استارتاپ‌ها هسته همه کارهای ما را تشکیل می‌دهند. زندگی هر فردی یک استارتاپ است که با تولد او آغاز می‌شود. هر شهری، زمانی یک استارتاپ بوده‌است. همین قضیه درباره هر شرکت، نماد و پروژه‌ای نیز برقرار است. امروزه در حال مشاهده تغییری بسیار بزرگ از جامعه‌ای سلسله مراتبی که در عنصر صنعتی غالب بود، به سمت جامعه‌ای دارای شبکه‌های متنوع هستیم که در عصر ارتباطات ظهور می‌کند و بر دنیای مجازی و دنیای فیزیکی تسلط دارند. در سراسر این شبکه گره‌هایی وجود دارند که به صورت استارتاپی شروع به کار کرده‌اند. چنین گره‌هایی به سرعت در حال ظهور هستند و دیگر ساختار سلسله مراتبی بر آن‌ها حاکم نیست. انرژی، نوآوری و فعالیت جامعه در سراسر این شبکه پخش شده است و در مکان‌های غیرقابل انتظار تجمع پیدا می‌کند که بخش عمده‌ای از این انرژی، در منطقه جغرافیایی کوچکی به‌نام جامعه‌های استارتاپی متمرکز است. افراد دانشگاهی به این جامعه‌ها، خوشه می‌گویند و نظریه‌هایی در مورد نحوه به وجود آمدن آن‌ها، شرایط بلوغ و نحوه تکاملشان ارائه می‌کنند.

ترجمه کتاب جامعه های استارتاپی

کتاب جامعه های استارتاپی از نظر برادفلد

بر اساس بیش از بیست سال تجربه برادفلد و همچنین کمک های کارآفرینان در بولدر و دیگر جامعه‌های نوپای استارتاپی، منابع قابل اعتمادی جمع‌آوری شده‌اند که به طرز ماهرانه‌ای به بررسی منابع مورد نیاز برای ایجاد یک جامعه استارتاپی در هر شهر و در هر زمان، می‌پردازند. با استفاده از این کتاب، می‌توانید بینش‌های ارزشمندی برای ایجاد جامعه‌ استارتاپی پر جنب و جوش کسب کنید.

در مسیر کتاب جامعه‌های استارتاپی، فلد جزئیات اصول انتقادی برای تشکیل یک جامعه استارتاپی پایدار را شرح می‌دهد و تاکتیک‌های مورد نیاز را به بحث می‌گذارد. همچنین شما با این ایده آشنا می‌شوید که یک جامعه برای آن‌که بتواند هم به‌طور عمقی و هم به‌طور سطحی رشد کند و فرهنگ کارآفرینی را در خود گسترش دهد، کارآفرینان باید خود را مسئول بدانند. علاوه برآن خواهید دید که تنها راه واقعی تبدیل شدن به رهبر جامعه استارتاپی، تعهد درازمدت به آن است


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ترجمه دانشگاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]